Borsodi ingatlannal kapcsolatos információk

      BORSODI

   legnagyobb ingatlan

    adatbázis !   MIKSZ

Folyamatos feltöltés
 
Lakóparkok, Új építésű Társasházak
 
Ingatlan Szervezetek
 
Ingatlan Értékbecslők
 
Ingatlan Irodák Miskolcon
 
Önkormányzatok és szervezetei
 
Ingatlan irodák a megyében
 
Ügyvédi Irodák
 
Pénzintézetek
 
Ingatlan vásárlási hitelek
 
Földhivatalok
 
Cégbíróságok
 
Földmérők
 
Építész tervezők
 
Belső építészek
 
Megyei Médiák
 
Biztosítók
 
Államigazgatási portálok
 
Végrehajtással kapcsolatban
 
APEH által regisztrált számla kibocsátók
 
Aktuális híreinknél nem teszünk ki képeket, az oldal gyorsabb megnyitása érdekében.
Aktuális híreinknél nem teszünk ki képeket, az oldal gyorsabb megnyitása érdekében. : Veszünk-e lakást a szexi nőktől?

Veszünk-e lakást a szexi nőktől?

  2005.10.21. 15:20

Rasszisták-e magyar vásárlók?


A szakmai szervezetek szerint sok szempontból kritizálható a hazai
lakóparkok reklámstratégiája. Üdvözítő megoldás ugyanakkor nincs. Csak az
idő fogja eldönteni, hogy lakóparkot szépségkirálynővel, bokszolóval vagy
megasztárral, esetleg aranyból készült alapkővel érdemes-e reklámozni.

A Magyar Ingatlanszövetség (MAISZ) szerint átgondolatlan a magyar
ingatlanszektor kommunikációs stratégiája. Földvári Zsolt, a szervezet
marketingvezetője szerint jelenleg körülbelül 40 beruházás van
Magyarországon, és a rájuk eső reklámbüdzsé eléri a 4 milliárd forintot. A
marketingvezető a Napi Gazdaságnak adott interjújában gondolkodásmódbeli
különbségre hívta fel a figyelmet: míg a külföldi beruházók
médiaügynökséggel dolgoznak, és hosszú távra nagyobb reklámfelületet
vásárolnak, addig szerinte a magyar beruházóknak nincs átgondolt
reklámstratégiájuk.

Az egyre élesedő ingatlanpiaci versenyben ma már egyetlen lakópark
építtetője sem teheti meg, hogy ne rukkoljon elő valami meghökkentő, de a
lakópark arculatához illő reklámfogással. Ma az egyik leginkább divatos
kommunikációs forma, hogy a lakóparkok "híres emberek" arcát ragasztják
plakátjaikra, így próbálnak ismertséget szerezni projektjüknek. Néhány évvel
ezelőtt Kovács Kokó István bokszoló hirdette a Forrásliget lakópark
plakátjain: "Legyen a szomszédom". A bokszoló nemcsak arcát, de saját pénzét
is adta a csillaghegyi lakópark építéséhez, hiszen Kokó és menedzsere Dámosy
Zsolt neve is szerepelt a befektetők listáján.
Azóta több lakópark is megirigyelte a kampány sikerét.

Veszünk-e lakást a szexi nőktől?
Az Autóker Holding, amely Észak-Pesten építi Marina Part nevű lakóparkját, a
volt szépségkirálynőt, Horvát Évát kérte fel arra, hogy keltsen vágyat a
Duna menti lakások iránt. Az enyhén erotikus színezetű plakát szakmai
körökben nagy vitát váltott ki. A Kreatív című szaklap internetes oldalain
többen kritizálták a "call-girl" hirdetések stílusát utánzó óriásplakátot. A
szakma egy része szerint, a Marina lakópark kreatívjai bakot lőttek.
Egyrészről azt feltételezték - helyesen -, hogy lakásaik vásárlói jól kereső
férfiak lesznek. Másrészről óriásit tévedtek, amikor azt gondolták, hogy a
vásárláshoz ezeket a férfiakat kell meggyőzniük. Ugyanis nem őket, hanem a
fészekrakás döntéshozóit, elkényeztetett feleségeiket kellene megcélozniuk,
akik sok mindenre gerjednek, de Horváth Évára bizonyosan nem." - írták az
Éjfélkapitány.hu kritikusai.

A kritikák ellenére PR-szempontból hatásosnak ítéli a kampányt például Dávid
Júlia az A-Z PRodukció PR-igazgatója, hiszen a plakát közbeszéd témává vált,
és ma már azok is tudják, hogy hol épül a Marina Part, akik eddig sosem
hallottak róla. Hasonlóan vélekedik Padányi Orsolya, az Euro RSCG művészeti
vezetője is, aki szerint a Marina plakátjainak köszönhetően ma már a yuppie
rétegnek sem "szégyen", ha Angyalföldre kell költöznie. Szerinte az igényes,
nem mindennapi dolgokat kedvelő, feltörekvő nemzedéknél biztosan találnak
célba az ilyen típusú üzenetek. Ugyanakkor hozzátette: nem ért egyet
azokkal, akik "férfiközpontúnak" látják a Marina plakátjait. Ha a családos
anyákra nem is, de az egyedülálló nőkre éppen olyan hatással van a
jachtkikötők világát idéző plakátsorozat, mint azokra a férfiakra, akik a
rózsadombon még nem tudnak ugyan komolyabb lakást vásárolni, de a szállodai
szolgáltatások miliőjét már szeretnék magukénak vallani.

A magyar szakemberek mellett a külföldi szakirodalom is arra mutat rá, hogy
érdemes csinos nőket használni egy-egy plakáthadjáratban. A Proficiency
Group kutatása szerint az emberek többségét irritálják a valódi nőket vagy a
mindennapi életstílust élő embereket használó reklámok, és szívesebben
veszik meg azokat a termékeket, amelyeket hírességek vagy vonzó modellek
népszerűsítenek. A brandrepublic.com oldalon olvasható tanulmány szerint nem
ösztönöznek vásárlásra azok a hirdetések, amelyek sovány modellek helyett
mindennapi nőkkel próbálják reklámozni a termékeket.

Rasszisták-e magyar vásárlók?
A Marina sikerei után, a Napliget Lakópark építői igazi megasztárt
választottak lakóparkjuk arcául. A Benefit 2002 Kft. ingatlanjait Caramel, a
TV2 Megasztár című műsorának győztese hirdeti.

A megasztáros szerepeltetése PR-szempontból is sikeresnek bizonyult. A
legolvasottabb napilapok is nagy terjedelemben foglalkoztak a témával.

"Szeretné ön, ha cigány lenne a szomszédja? A többség válaszát ismerjük. Na
de mi van akkor, ha az a cigány szomszéd történetesen a Megasztár győztese,
Molnár Ferenc Caramel? Nem emlékszem rá, hogy eddig akár csak filléres árut
is cigányokkal reklámoztak volna Magyarországon, nemhogy olyan értékes
holmit, mint a lakás. Most viszont a főváros egyik épülőfélben lévő
lakóparkja a Megasztár roma győztesével csábítja a vásárlókat. »Költözzön
Caramel szomszédságába!« - hirdetik a cég plakátjai." - írta a Népszabadság.
A sajtónak nyilatkozó tulajdonosok meglovagolva a nagyfokú érdeklődést így
nyilatkoztak a kérdéskörről: "Senki és semmi nem kényszerített bennünket
arra, hogy Caramelt szerepeltessük a reklámkampányunkban. Üzleti
megfontolások alapján döntöttünk így. Minden felmérés azt igazolta, hogy a
Megasztár szereplői közül messze ő a legnépszerűbb, és ez már jóval a döntő
előtt is így volt. A bőrszín vagy a származás a mi szempontunkból teljesen
lényegtelen. A lakások értékesítésekor a 25-35 év körüli korosztályt
céloztuk meg, és Caramel azt az alulról jövő, tehetséges fiatalt testesíti
meg, aki a tudásának köszönhetően sikert sikerre halmoz."

A számítás bevált. Bár az építkezés javában tart, a lakások harmada már
elkelt. A nyári holtszezont is figyelembe véve Gyulay Anett ezt kifejezetten
jó aránynak tartja.

Lehet-e aranyból építeni lakóparkot?
Más lakóparkok hírességek helyett olyan eseményekkel kívánják felhívni
magukra a figyelmet, amelyek könnyen bekerülhetnek a média látóterébe, és
ezzel a projekt üzenetei hirdetések nélkül is eljuthatnak a célközönséghez.
A magát Budapest új luxuslakónegyedének hirdető Prestige Towers
fehéraranyból készített alapkővel hívta fel magára a figyelmet. Az
alapkőletételére meghívtak több kormányzati tisztségviselőt is, akik jelen
voltak a közel egymillió Ft értékű aranyból készült fémdoboz bebetonozási
munkálatainál is. A Transelektro csoport ezzel a húzással kívánta
prezentálni a lakások luxusjellegét.

Az Engel Group projektjének, a győri Városrét kommunikációs kampányának is
komoly médiavisszhangja volt. A megyei média szinte napi rendszerességgel
számolt be arról a névpályázatról, amelyet az izraeli befektetői csoport írt
ki. E pályázat keretében keresték az új városnegyed nevét, amelynek
keretében 6 millió Ft-ot osztottak ki a nyertesek között. A pályázat azért
lehetett sikeres, mert a lokálpatriotizmusokról híres győrieknek nem volt
mindegy, hogyan is fogják nevezni azt a területet, amelyen a következő tíz
évben, akár 5 ezer lakás is épülhet majd: ez az egyik oka annak, hogy a
pályázatra több mint 1500 névvariáció érkezett.

Tomik Zoltán (Resource)




www.portfolio.hu - http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=14&i=60241
hírek, tözsde, tőzsde, vállalatok, állampapír, pénzpiac, makrogazdaság,
befektetési alapok, forint, gazdaság, deviza, valuta, elemzések, BÉT,
kereskedés, árfolyam, részvény, értéktőzsde hirek, tozsde, vallalatok,
allampapir, penzpiac, makrogazdasag, befektetesi alapok, forint, gazdasag,
deviza, valuta, elemzesek, BET, kereskedes, arfolyam, reszveny, ertektozsde

Forrás: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=14&i=60241

 
Miskolc
 
Hírlevélre feliratkozás
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Kiemelt Ingatlan Iroda Ajánlásunk !
 
Ingatlan nyilvántartás
 
Termőföldről info.
 
Könyvajánló
 
Térkép
 
Pályázatok
 
Mértékegységek
 
Illetékek
 
Amire Szüksége lehet !
 
Adózással kapcsolatban
 
Nyomtatványok
 
Ingyen Telefonálás
 
Kereső rendszerek
 
Országos Média Hírek
 
Webkamerák
 
Weblap készítés
 
Statisztika
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
E-mail